TOSHIBA
Lorem ipsum
-
NgànhTechnology
-
Công nghệ.Net Core
-
Website
Xem trang web: www.toshiba.com.vn
Our Approach
We designed the website for Sony Vietnam, sticking to the website’s purpose: introducing prospective buyers to Sony’s latest offerings and enticing discounts. The platform features a variety of Sony’s products, including TVs, audio, lens, cameras, smartphones, etc. As Sony’s products vary with an array of colors, we decided to choose a white background to highlight the products’ images. On top of that, we used some red buttons to create focal points for each product. Last but not least, our team has paid special attention to carefully arranging the information on the website, making it convenient for users to absorb the extensive information.

Tính năng chính
- Chiến lược Web
- Phát triển giao diện và hiệu ứng người dùng (Front – end development)
- Thiết kế đáp ứng (Website Responsive Design)
- Xây dựng hệ thống quản lý nội dung (CMS)


Đi cùng với niềm tự hào thương hiệu điện tử gia dụng tại thị trường Việt Nam trong hơn 15 năm qua, Cánh Cam đã giúp Toshiba trực quan hóa các chuẩn mực và sự cải tiến công nghệ trên môi trừơng online. Gia tăng uy tín thương hiệu và hỗ trợ hiệu quả cho hoạt động bán hàng.
Tiếng nói thương hiệu trên môi trường online – cảm nhận chất lượng sản phẩm thông qua những trải nghiệm tinh tế của bộ mặt trực tuyến.
ĐỒNG NHẤT TRẢI NGHIỆM TRÊN MỌI MÔI TRƯỜNG
Cùng với những cải tiến mạnh mẽ về sản phẩm trong những năm gần đây, Toshiba mong muốn khách hàng có thể nhận thức được những tiện ích mà sự phát triển công nghệ đang mang lại. Tuy vậy, website hiện tại của Toshiba lại không trực quan hóa được những cải tiến mạnh mẽ này. Chính vì thế mà Toshiba tìm đến với Cánh Cam để cùng tạo ra một bộ mặt mới cho thương hiệu trong thời đại số hóa.
TỪ Ý TƯỞNG ĐẾN TRIỂN KHAI
Ứng dụng thiết kế website phẳng và phân khối hợp lý các mảng nội dung, trang Web mới của Toshiba sống động với tông nền xám trắng tinh tế, làm nổi bật hình ảnh sản phẩm diện tử gia dụng và thể hiện phong cách hiện đại, tân tiến. Bên cạnh đó, công nghệ Responsive đã tạo ra những trải nghiệm tuyệt vời cho người dùng bất kể là họ truy cập từ smartphone, tablet hay desktop.
HIỂN THỊ GIAO DIỆN TRÊN CÁC LOẠI THIẾT BỊ
Website – Kênh truyền thông hiệu quả, nơi tinh hoa công nghệ của một tập đoàn bề dày lịch sử hiển hiện.
Trang web của Toshiba không chỉ hiển thị các thông tin giới thiệu sản phẩm, hỗ trợ hiệu quả cho hoạt động bán hàng, nó còn tích hợp mạng xã hội tương tác làm gia tăng hiệu quả các chương trình khuyến mãi quanh năm của nhãn hàng Toshiba.
>> Xem thêm Thiết kế website điện máy cần lưu ý điều gì ?


ESSENTIAL CUSTOMER SERVICE TOOLS
In order to improve customers’ shopping experience, our team integrated many useful tools into the website to support users’ purchases. The search feature on the menu bar makes it easier for users to find products they need. Especially, the website has the search keyword list suggestion feature, which is proactively entered by the admin in web administration. In addition, a product filter is integrated into every product listing page, allowing users to find their intended products promptly. Products and promotions are classified based on customer target, making it easier for users to search and better understand targeted products.

The creation of the promo website helped Sony Vietnam showcase its high-quality products, offers, and discounts in a well-organized but visual manner. This enhances customer convenience and overall satisfaction. As a result, the site helped Sony Vietnam increase website traffic, reach more customers, and boost revenue, contributing to solidify Sony’s position in the Vietnamese market. In the end, our client was pleased with the finished website, bringing us great joy.